dilluns, 7 de març del 2011

El cross de Balaguer

El dia 20 de febrer vaig anar al cros de Balaguer, alguns nens i nenes de Albesa també si van apuntar, com l’Oriol, el Kamal, l’Andrea, l’Anna... A les 9:00 del matí vam marxar cap a Balaguer perquè les carreres començaven a les 9:45. A les 9:15 vam arribar a Balaguer.

Hi havia molta gent amb aquella hora, uns vint minuts abans de fer la carrera vaig escalfar una mica perquè si no et pots trencar el peu, esquinçar... Quant faltaven 5 minuts, ens van ficar en unes grades on ens esperàvem que toqués la nostra categoria. Primer de tot van ser els Babys, a continuació els Pre-benjamins, després els Benjamí, els Aleví (nosaltres), Infantils, Cadet i els més grans, que feien la mitja marató.

Al principi estava una mica nerviós però després no. Primer els hi tocava les nenes, els i van ensenyar el circuit primerament i després van córrer. Hi havia molta gent, així que era difícil avançar, tot seguit ens va tocar a nosaltres l’hora de córrer.

Érem molt nens i semblava difícil quedar entre els tres primers, quan van dir “ja” tots van començar a córrer i a espentejar com uns bojos.

Al principi vaig sortir quart, però cap a la segona volta vaig perdre algunes posicions, però després en vaig recuperar algunes, al final vaig quedar a la sisena posició.

Tot seguit ens van donar un esmorzar i ha continuació vam marxar cap a casa, aquest cros va ser molt divertit i espero que el repeteixin molt anys. Us recomano que hi aneu, espero que us animeu!