dilluns, 7 de març del 2011

Excursió a Portainé

El dissabte dia 12 de Febrer vaig anar a Portaineé a esquiar. A les sis i mitja del matí marxava l’autobús així que em vaig haver d'aixecar de dormir aviat. Vam estar tres hores a l’autobús i finalment després de un llarg viatge vam arribar.

Al arribar ens vam posar a esmorzar i ens vam preparar, vam anar al telecadira i vam pujar fins a pistes. Allà vam anar a buscar les botes i els esquís, quan érem a fora em vaig ficar els esquís, però m’en anava costa avall així que hem vaig treure els esquis i vaig anar caminant fins a dalt.

Quan vam ser a dalt hem vaig tornar a ficar els esquis i els monitors van fer els grups per nivells, el nivell 0 va ser el meu així que vaig anar amb la resta del grup. Havíem de pujar per una cinta que et portava fins dalt de la costa i després al anar a baixar vaig trobar una nena al terra i la vaig anar a ajudar i llavors és quan vaig fer la primera amiga que es deia Gemma.

Jo anava molt depresa i no sabia com parar així que hem tirava a terra. Al cap de una estona, va venir un monitor a fer classes peró al baixar com tots anava a xocar així que hem vaig tirar i hem vaig fer mal al peu i vaig anar a un racó a descansar junt amb altra gent que també es va fer mal.

A l’hora de dinar vam anar a la cafeteria i vam dinar encara que el menjar no era molt bo però era comestible.

Després de dinar no vaig voler tornar a esquiar perquè estava cansada de caure.
A les quatre i quart vam marxar cap a l’alberg i ens vam dutxar, ens vam canviar i vam anar a sopar.

L’endemà al mati vam anar a deixar les maletes i vam anar a esmorzar, després vam tornar a pistes i vam fer el mateix però vaig poder assistir a les classes i al final vaig aprendre a esquiar i em va ser mes divertit, finalment vam haver que marxar.