dilluns, 28 de març del 2011

Uns quants dies a Alpicat

El dissabte pel matí quan em vaig despertar vaig esmorzar un got de llet. La meva mare me va fer la maleta per anar a passar el cap de setmana a Alpicat.

Quan vaig arribar a Alpicat vam anar a comprar al Carrefour: vam comprar una mica de tot.

Després vam anar al mercat de Balafia i vam comprar carn, quan vam sortir del mercat vam anar cap a casa de la meva tieta que va fer caragols a la cassola i guatlla.
Quan vam acabar de dinar vam anar a jugar a la Nintendo DS, i quan ja estàvem cansades vam anar a jugar al parc del graó amb la meva tieta.

Quan ja eren casi les set de la tarda vam anar a la placeta del "pap", quan vam acabar de fer un veure vam anar cap a casa.

Quan vam arribar a casa vam engegar l'ordinador de la meva cosina, ens vam ficar als minijuegos i vam jugar molta estona, quan ja estàvem cansades vam anar a la dutxa, quan ja ens vam haver dutxat vam anar a jugar una estona a la Nintendo DS, desprès ja estàvem cansades i vam anar a dormir.

El diumenge pel matí vam esmorzar amb tranquil·litat i després vam veure el bob esponja. Després vam anar cap a Lleida a dinar al restaurant del meu tiet, allí hi havia molta gent i el menjar era mol bo, quan vam acabar vam anar cap a casa de la meva cosina.

Quasi bé eren les cinc de la tarda i ja van venir els meus pares i la meva germana , i quan van venir els meus pares vam anar cap al aniversari de la meva cosina Ariadna, la meva cosina estava molt contenta perquè era el seu aniversari.

Quan se va acabar l’aniversari vam marxar cadascú cap a casa seva.

Jo estava molt cansada i quan vaig arribar a casa meva ja no podia aguantar més i em vaig ficar el pijama i em vaig ficar al llit.