dijous, 16 de desembre del 2010

Viatge a Marina d'Or

El divendres dia tres de desembre, la meva mare, el meu pare, el meu germà i jo vam anar a Marina d’Or, prop de València tres dies. Vam marxar d’Albesa a les sis i quart aproximadament, i després de dues hores i mitja de camí, vam arribar a Marina d’Or a les vuit menys quart.

Quan vam arribar, vam anar a l’hotel Gran Duque tres estrelles i a l’habitació 345 a la tercera planta i vam deixar les maletes. Quan vam baixar al bufet, vam sopar, un sopar no gaire abundant i ens en vam anar a dormir a l’habitació.

L’endemà al matí, ens vam despertar, ens vam vestir i vam anar al bufet a esmorzar, aquesta vegada si que va ser molt més abundant. I vam tornar a l’habitació a planificar el dia.

Vam decidir que aniríem a les coves de Sant Josep, a la vall d’Uixó. Les coves de Sant Josep són unes coves en les quals hi vas en barca, veus les estalactites, que són uns cristalls de forma punxeguda que se’n forma un centímetre cada cent anys i creixen de dalt a baix, i les estalagmites, que són, a l’igual que les estalactites uns cristalls de forma punxeguda que se’n forma un centímetre cada cent anys, però que creixen de baix a dalt.

Volíem anar-hi al matí, però les entrades s’havien acabat, així que vam agafar entrades per a la tarda. Com que l’hotel està un mica lluny de la vall d’Uixó, ens vam quedar a dinar a la vall. Quan vam entrar, vam fer un recorregut en barca, a peu i un altre cop en barca; quan vam sortir, ens vam comprar una foto junt am un mirallet i ens en vam anar a l’hotel. Vam anar a sopar i vam anar a l’habitació a veure la pel·lícula “Alvin i las ardillas” i ens en vam anar a dormir.

El tercer i últim dia, vam esmorzar i vam anar al Mundo Fantasía, que es com un parc d’atraccions que adapten algunes atraccions de PortAventura per a nens com per exemple: la “Caiguda Lliure“.

Ens ho vam passar molt bé a Marina d’Or!