dilluns, 20 de desembre del 2010

El diumenge passat

El Diumenge vaig anar a casa del meu cosí, desprès van vindre els meus tiets i el meu cosí va començar a correr per tota la casa, jo cuant anàvem a marxar cap a casa es va fica a plorar, cuant va arribar els seu pare sent va anar a fer un xip-xap i cuant vaig marxar ja no sent va ni recordar més cuant va acabar de fer-se el xip-xap, la seva mare li va anar a fer el sopar i jo li vaig donar el sopa es va ficar content i desprès vam anar a jugar amb tractors, camions...

A continuació el meu cosí em va donar un camió i jo li tenia de empenye el camió i ell començava a riure perquè li feia molta gracia, el meu cosí sestava adormin el vaig agafar i es va adormir a l’instant desprès nosaltres vam començar a sopar, a continuació el meu cosí es va despertar amb mal humor, em va agafar i em va portar cap al tio.

Ell va anar a buscar el basto i amb aquell moment li va cagar un tractor i no el deixava de les mans, jo el feia jugar i so passava molt bé ell estava jugant amb el seu pare , de sobte va vindre amb el basto i va tornar a anar a mullar el basto, li va cagar un maletí de metges ell va començar a jugar i allí es va acabar la festa.