dijous, 16 de desembre del 2010

El cap de setmana molt divertit

Aquet cap de setmana ha estat molt divertit:

El dissabte vaig anar a Castelló de Farfanya; quan ens vam despertar ens vam vestir, vam anar a la cuina a esmorzar, quan vam acabar d’ esmorzar vam anar al pati amb els meus cosins a jugar a jardiners i verdulaires, ja s’anava atansant l’hora de anar a dinar. Quan vam acabar de dinar vam tornar a anar a jugar als jardiners, botigues i verdulaires. Quan ens vam cansar vam anar a berenar.

La meva tieta ens va fer el berenar, de sobte va arribar el cosinet petit del meus cosins. M’ho vaig passar molt be amb els meus cosins.

El diumenge vaig anar al poble del meu pare que es diu Omellons; vaig anar a dinar amb els meus pares i els meus cosins va ser molt divertit, vaig jugar amb els meus cosins, a mitja tarda ja vam marxar cap a casa de la meva tieta a sopar amb la meva cosina, vam jugar a botigues. Quan se va atansar l’hora de anar cap a casa meva, cuan vaig arribar a casa meva me’n vaig anar a dormir.