dijous, 2 de desembre del 2010

Globus aerostàtics

El dia 18 de setembre els meus germans, la meva mare, la meva padrina i jo vam anar a fer un tomb pel seca. Però en sortir de casa ens vam fascinar: hi havia tres de globus aeroestàtics al cel, com mes caminàvem mes en veiem.

Fins que en van aparèixer mes d’una desena.

Quant vam ser al Secà vam veure un globus que estava aterrant i amb els meus germanets vam començar a corre cap al globus.

Cada cop érem mes prop del globus.

Fins que vam ser a pocs metres d’ell.


El que li passava era que no podia tornar a arrencar.
Al cap de pocs instants va venir una furgoneta amb una carreta al darrera, a la furgoneta ideia “aero Lleida”.

Desprès també va venir un cotxe amb un home i quatre nenes de diferents edats. Eren una família que anaven a buscar a la mare que havia anat amb el globus.

A continuació va venir en un cotxe mes amb una mare i un fill.
Després van venir un grupet de nens a veure que passava.

A continuació van desinflar el globus i el van plegar el van ficar a la seva funda , el van carregar a la carreta de la furgoneta i se’l van enduu . i per cert els globus venien de l’aeroport de Alguaire.
Va ser molt emocionat i divertit!

Quants de vosaltres ha vist un globus aerostàtics de tan a prop?
Segur que ben pocs!!!!

O m’equivoco.