dijous, 2 de desembre del 2010

Que faig cada quinze dies?

Cada quinze dies vaig a casa dels meus padrins, quan arribem anem a dinar, llavors quan em acabat anem a mirar la tele una estona.

Al cap de una hora, anem a vaig al seu jardí que es immens, al cantó del seu jardí hi ha una muntanya que la meitat es seva. Llavors jo i el meu cosí, engeguem les motos i el quad i comencem a derrapar i a plantar roda. Es molt divertit perquè estic amb els meus cosins i m’ho passo molt bé.

Quan ens en cansem anem a jugar amb la meva cosineta Davinia, ella es tant espavilada tenint 2 anys que de vegades juga a la wii, al Mario Card amb nosaltres. Ens fa molta gracia perque sent tant petita ja sap fer tot això.

Més tard anem a berenar i després tornem a anemamb les motos fins que es fa fosc i anem a sopar amb els padrins.

De vegades anem amb uns amics que tenim i anem a comprans unes quantes llaminadures i a jugar al poliesportiu una estona.

Quan anem cap a casa dels meus padrins alguna vegada ens quedem a dormir si hi anem el dissabte. Es el lloc on m'ho passo mes bé del cap de setmana.