dilluns, 20 de desembre del 2010

Un dia a Boí

Ja fa uns dies a l’estiu vaig anar a passar un dia a Boí un poble molt bonic per cert.

A aquell poble les cases estan fetes de pedres grans, les portes i finestres casi totes estan fetes de fusta clara, i els i queda preciós.

Me sembla que hi han dos esglésies i una crec que una de elles es antiga però es mante en bon estat.

Doncs vam arribar per allí a les onze, teníem gana i vam esmorzar alguna cosa; desprès vam anar a passejar una estona pels carres i de tan en tan miràvem les cases, ens fèiem algunes fotos...

Quan van tocar la una vam començar a buscar un restaurant per dinar; quan el vam trobar vam mirar el menú i vam triar, vam dinar ah! per cert allí a Boí el embotit es molt bo perquè es un poble de muntanya.

Llavors vam anar a veure les esglésies per dins i per fora i ens vam fer algunes fotos.

Finalment quan vam acabar d’anar a veure les esglésies vam anar a Caldes de Boí un poble al canto de Boí vam veure unes fons de colors i de formes i finalment vam comprar un xoriço que son molt bons allí i vam pujar al cotxe i vam marxar cap a casa.

Jo estava molt cansada i de camí a casa em vaig adormir va ser un dia molt esgotador, calorós i divertit; però jo i tornaria anar perquè m’ho vaig passar dallo mes bé amb la meva família.

2 comentaris:

Guillem Jové Abad ha dit...

jo també hi he anat es molt xulo.

Anònim ha dit...

m'agradat molt i et feliçito