dijous, 28 d’abril del 2011

Un dia a pescar

Un dia l’Ot i jo vam parlar de la pesca, i com que el seu pare que es diu Laureà té moltes canyes, va parlar amb els meus pares per si algun dia podíem anar a pescar, em va treure la llicència i vam quedar el divuit d’abril.

Jo estava a casa acabant de repassar unes quantes coses fins que van arribar, no estava molt nerviós però tampoc es que en sàpiga massa de pescar. Vam pujar al cotxe d’en Laureà i ens en vam anar els tres junts en una de les basses.




Quan vam arribar a la bassa, vam preparar totes les canyes, els hams, els ploms,etc, quan va estar tot preparat vam tirar els hams a l’aigua, es necessitava molta paciència per poder pescar, al cap d’una estona, vam veure que els peixos no picaven, ho vam plegar tot i ens en vam anar a una altra bassa que hi havia per allà prop.

Ho vam tornar a muntar i vam tornar a provar, allà, ja era més divertit perquè quan et pensaves que els peixos havien mossegat l’ham i se’ls hi havia quedat clavat, et posaves molt nerviós, però quan recollies, es veia que era una herba enganxada.”Llàstima.”

Al final no vam pescar res, però m’ho vaig passar d’allò més bé aprenen coses sobre la pesca i llençant el plom cada vegada més lluny i jugant amb l’Ot.
Vam perdre pocs hams però el Laureà va dir que no passava res, que potser tornaríem a principis o a finals d’estiu que en aquesta època ja piquen.

Aquell divendres per la tarda va ser molt divertit, i un consell, heu de tenir molta paciència per anar a pescar.