dilluns, 11 d’abril del 2011

La meva gossa morta

Fa molt temps jo tenia una gosa que es deia Laica, era molt guapa. Va tenir una gosseta petita.

Un dia, cap a mitja tarda la meua gossa es pensava que érem al tros, però quan ja travessava la carretera no va veure el cotxe que passava i la van atropellar, jo quan me vaig despertar vaig anar al magatzem i la vaig cridar moltes vegades i no venia, el meu avi me va dir que potser era al tros.

Vam anar al tros i la vam veure a la carretera morta i xafada. El meu avi la va agafar i la va tirar a la secla; al seu radere hi avia les seves filles que es deien Lluna i Terra, però a elles no les van atropellar, les vam agafar i ens les vam emportar cap a casa i la meva avia estava tan contenta que vam fer una festa.

Jo i la meva família estàvem molt contents de que a elles no les haguessin xafat. Desprès les vam portar a passejar hi estaven molt contentes perquè era la primera vegada que les portàvem a passejar perquè s’havien trobat una amiga, ens la van donar hi li van posar Bola hi van jugar totes tres juntes i van estar contentes i felices.

1 comentari:

Andrea Codes Garcia ha dit...

Pobreta quina pena, peró sort de que van sobreviure els petits!!!