dijous, 28 d’abril del 2011

Torneig a Vilassar de Dalt 2011

Els dies 22, 23 i 24 d’abril vaig anar amb un torneig de bàsquet a Vilassar de Dalt.

Amb l’equip de bàsquet, cada jugador anava a dormir a casa d’un nen de Vilassar de Dalt. El nen que em va convidar es diu Nèstor que va a 6è.

El primer dia vam jugar amb el CB S.E.S.E, un equip molt bo, defensava molt bé, aquest partit el vam perdre.

Per la tarda vam jugar contra Vilassar de Dalt, ens era una mica difícil perquè jugàvem amb els nostres companys de casa, no era un equip molt complet però ens van guanyar.



Els segon dia vam jugar contra AE Boet Mataró i vam guanyar de disset. I havia un noi que era molt alt i quan va veure que anàvem guanyant de molt, es va travessar tot el camp i va fer una esmaixada, anàvem tercers.

A la tarda vam jugar contra Vilassar de Mar, estàvem a la semifinal, al final vam acabar guanyant el partit i vam passar a la final.

A l’últim dia vam jugar la final contra el CB S.E.S.E. Va ser un patit molt emocionant, tots els pares i mares animaven al seu equip.
Al final va guanyar el S.E.S.E.

Per allà a les 19:00, van fer el concurs d’esmaixades. Jo no em vaig classificar per a la final, però de les dos oportunitats en vaig fer una de bona. Hi havia nois que s’havien entrenat per fer esmaixades com les de la NBA. El meu entrenador em va dir que pel proper any ja m’entrenaria per guanyar el concurs. Va guanyar un noi que es deia Dassin Ngopsie Teumo que jugava al JAC Sants.

Va ser fantàstic fer un intercanvi de una família que no coneixia de res i amb aquell nen ens vam fer molt amics.Va ser divertidíssim!