dijous, 28 d’abril del 2011

Les vacances de Setmana Santa

Aquestes vacances de ‘’Setmana Santa’’ m’han agradat molt. Aquests dies m’ho he passat molt bé. Els primers dies, vaig estar a casa, perquè em vaig constipar hi no vaig poder sortir a jugar pel carrer. Al cap de uns quants dies, ja em va passar el constipat, i vaig poder sortir a jugar. Aquesta Setmana Santa, va ploure bastant, i per això, molts nens s’havien de quedar a casa.

Uns dies després, una amiga de la meva germana va vindre a dinar, a casa nostra. Va ser divertit, perquè així vam poder xerrar una estona, i no ser tant avorrit el dinar. Vam menjar: De primer plat, vam fer un pica-pica, de segon, vam menjar ansaladilla, de tercer carn, i per acabar una mica de mona. El menjar va ser molt bo, però ens va atipar.

Tot seguit, vam jugar una mica per casa, i després, jo, vaig marxar. Vaig anar a jugar una mica pel poble, però vaig vindre aviat, per veure el partit, el F.C.Barcelona i el Real Madrid. Quan vaig arribar eren les set, així que vaig jugar una mica pel jardí, i tot seguit vam menjar. A continuació vaig veure el partit, i al final van quedar 1-1. Van ser molt dies de vacances, i m’ho vaig passar molt bé, fins que va arribar la mona.

El Dilluns, vaig anar amb els meus pares a la mona, amb uns amics seus. Vam anar amb un magatzem molt gran, on hi havia molt espai, i jo, em vaig emportar la pilota, per jugar una mica. A les dos de la tarda aproximadament, vam començar a menjar. Acabat de dinar, vaig jugar a futbol, amb un nen que era una mica més petit que jo. Jugàvem a fer penals, el seu pare, feia de porter, i jo i ell xutàvem.

Al cap de una estona, vam sortir a fora, a jugar una mica i a donar menjar amb uns animals que hi havia per allí. L’endemà, era dimarts, l’últim dia de vacances, així que vam estar en família. El dimecres ja vam tornar al col•legi, i aquestes vacances, han sigut unes de les millors, i espero que es repeteixin aviat.