dilluns, 4 d’abril del 2011

Calçotada amb la colla

El diumenge, amb la colla, vam fer un a calçotada.
La vam fer en una torre, vam anar al jardí i vam coure els calçots i una vegada tots a taula i ens els vam menjar i estaven molt bons, però jo no en vaig menjar gaires, els homes no paraven de menjar i un noi ens feia riure tant que les dones no paraven de riure .

Jo estava per fora al foc i tirava herbes seques el foc estava al punt per coure la carn, la meva tieta i jo vam anar a coure la carn.

Jo vaig menjar carn i estava boníssima, els homes ens feien accelerar però ells estaven asseguts a la taula, la qüestió només a menjar.
L’ Antonio només ens feia córrer perquè deia que tenia gana però la qüestió riure i contar acudits.

L’ Antonio ens va contar alguns chistes de riure, jo no podia parar de riure, una noia no se’n va assabentar ni d’un chiste, després ja es va fer de nit i tots vam anar marxant cap a casa. Però vam parar a deixar un motor a casa de l’Antonio.

Les dones i jo vam anar a passeig cap al Riu Farfanya i també vam anar cap a la peixera. Hi havia molta flora i també començaven a sortir els espàrrecs silvestres i moltes més flors...

Tots ens vam acomiadar i cadascú va anar cap a casa seva.
Ens ho vam passar molt bé.