dijous, 14 d’octubre del 2010

Vallverd d'Urgell

Normalment els diumenges vaig a un poble que es diu Vallverd, es un poble petit que aproximadament te uns 250 habitants.

Allí i viuen els meus padrins, els tiets i les meves cosines la Gemma i la Laia. Els meus padrins tenen un gos la “ xusmi “ que té 5 anys i me l’estimo molt, es molt carinyos. També tenen 6 gats que sempre segueixen a la meva padrina.


Aquest poble te un bar que es diu: “Casal l’espiga “, aquet bar la portat el meu padrí però ara està jubilat. Al Casal al pis de dalt hi ha el consultori mèdic i una sala de jocs. Al costat del bar hi ha una porta gran per on s’entra a una sala molt gran on si celebren les festes, les reunions, els balls...

El poble es tant petit que no té ni escola, ni farmàcia tan sols hi ha una petita botiga on venen menjar i pa.

Aquest poble esta al costat de d’Ivars d’Urgell on hi ha “ l’estany d’Ivars i Vilasana“. Hi he anat unes quantes vegades, es molt bonic l’estany es molt gran pots agafar unes barques que hi ha allí per donar un tomb, també hi ha un mirador on pots observar els ocells.

Després hi ha el Castell del Remei que també esta bastant a prop de Vallverd, apart de tenir un castell i una església també hi ha un restaurant, a mi m’encanta el menjar que hi fan.