diumenge, 17 d’octubre del 2010

Estiu 2010

Aquest estiu he estat a molts llocs.
A principis de juliol vaig anar de colònies al Campus de Bàsquet Roger Grimau, a Pont de Suert, durant la segona quinzena de juliol vam anar tota la meva família i amb els meus cosins a Andalusia (Cabo de Gata), a finals d'agost, vam marxar a Espot a pujar els Encantats i finalment a la Sierra de Guara a baixar els barrancs Oscuros i la Peonera Superior.

Però el lloc que m'ha agradat més ha estat Andalusia.

El 22 de juliol vam marxar tots cap a Cabo de Gata. Quan vam arribar al camping "Los Escullos (San José)" vam pensar, que bonic!





Durant la setmana vam anar a una caldera d'un volcà, vam fer piragüisme, snorkel, rutes en bicicleta, vam anar a moltes cales, n'hi havia una que es deia "el Monsul" on es va fer la pel·lícula de Indiana Jones, també vam anar a la Cala del Toro on hi havia unes onades gegants i n'hi havia una que es deien la Cala de las Sirenas perquè abans els mariners quan navegaven a les roques es veien sirenes però en relitat eren foques posades amb una postura que s'assemblaven sirenes, al meu cosí li va picar una medusa.

M'agradaria que les meves properes vacances fossin igual de divertides.



1 comentari:

Andrea Codes Garcia ha dit...

ei codi soc l' andrea i la teva foto es espectacular.