dilluns, 18 d’octubre del 2010

Unes vacances fabuloses

Aquest estiu m’ho he passat molt bé perquè hem anat a molts llocs.

El dia de Sant Joan vam fer un sopar amb la colla del pare i després vam tirar molts petards i vam barrejar moltes classes. A la platja ens vam enfarinar d’arena amb el pare, després vam anar al xalet de la tieta i ens vam banyar a la piscina amb tots.

Un altre dia vaig anar a Cambrils amb l’Andrea i vam llogar un patinet i baixàvem pel tobogan, després vam anar al gran bufet de Cambrils i ja per últim vam tornar. Quan vam arribar ens vam dutxar i vam anar a veure la pel·lícula "Srek felices para siempre 3D", vam fer un viatge més per anar a sopar i em van tornar cap a casa.



La meva família i jo vam passar la Festa Major a Salou i feien focs artificials! Van ser de moltes formes i colors. L'últim dia vam estar aquí a Albesa i vam menjar el bocata amb la meva germana i el padrins, vam jugar i després vam anar a dormir .

Un altre dia vam anar a Salou i després vam anar a Cambrils ham un restaurant i vam menjar marisc i ens vam comprar unes arracades.

El dia 11 vam anar a buscar escopinyes amb els padrins a la platja del Trabucador.

Unes vacances fabuloses!