dilluns, 25 d’octubre del 2010

Una tortuga a casa

La meva tortuga es diu Tortoise, la vam comprar el dia 17-10-2010.
Estar en una peixera de tortugues molt bonica hi ha una rampa de herba i a baix al terra hi ha pedretes molt petitetes, i per últim i vam posar una planta però era masa grossa i la tortuga no hi podia nedar i la vam treure.

Ara no se gaire de ella però es molt bonica i nedadora, sobre tot li agrada molt posas davall de la rampa i repenjant-se als vidres de la peixera, els primers dies no sabia baixar al terra però ara o a aconseguit.


El meu animal preferit es la tortuga per això els i vaig demanar al meu pare i a la meva mare que n’hi volia una.

La senyora que mos la va vendre va dir que els primers dies no menjaria gaire perquè encara no estava acostumada i tenia una mica de vergonya, i es veritat.

Aquesta tortuga va molt ràpida i si la deixes un moment damunt de alguna cosa ja te sa escapat. La closca la te de mols tons verds, a mi m’encanta la seva closca es molt bonica.

Espero que es faci molt gran i que no es mori mai la meva tortugueta tortoise !

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta tortuga es molt petita. Es molt mona i te molts tons variats. Esta molt ven et el text i la fotografia. Ja m'agradaria tenir una tortuga com la teva.

Anònim ha dit...

aquesta tortuga es molt bonica i el text esta molt ben fet

Guillem Jové Abad ha dit...

es molt bonica, un dia me l'ensenyes

Jan Olona Seró ha dit...

Anna es un text molt bonic per que esta molt ven escrit, la tortuga es molt chula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arnau farrús ha dit...

Que mona es la tortuga! Cuidala bè ehhh

Aida ha dit...

Aida Solé Palau ha dit...

Anna aquest text esta molt bent escrit i la tortoise es molt mona !!!