dilluns, 18 d’octubre del 2010

El meu aniversari

El meu aniversari va ser el dia tretze d’octubre, vaig fer deu anys. Aquell dia l’avia estat esperant des de sempre perquè complia les dos mans senceres i m’agradava molt.

També era el cumpleanys de la meva padrineta de bateig i el sant del meu padrinet de bateig. Això era al·lucinant de tenir els cumpleanys i els sants el mateix dia que els familiars, no creieu?
Jo m’ho vaig passar molt be i va ser fantàstic no com m’ho esperava però... va ser un dels millors dies de la meva vida.

Em van regalar coses em van trucar per felicitar-me... L’Ainhoa també em va regala coses i em va regalar: un joier, unes arracades i un bolso amb un estoig.

Desprès, l’Ainhoa es va quedar una estona a jugar i ens ho vam passar molt be jugant i ens vam divertir molt! M’entres les mares se’n van anar a un lloc.
D’aquí uns dies em regalaran un compàs per a l’escola, perquè m’ho han dit.

Per a mi va ser un fet molt xulo i divertit!

2 comentaris:

Anna Balagueró Esqué ha dit...

Moltes felicitats Andrea!

Arnau farrús ha dit...

Felicitats Andrea que passis un bon dia!