dijous, 21 d’octubre del 2010

El cinema

El dissabte setze d’octubre vam anar amb el meu germà i els meus pares, al cinema. El cinema es deia “JCA cinemes”. Nosaltres no ens decidíem per una pel·lícula o una altra, al final vam decidir veure "El Aprendiz de Brujo” en una sala petita.

A nosaltres ens va tocar la fila quatre. La pel·lícula ens va agradar molt i el meu germà intentava interpretar el protagonista.

La pel·lícula tractava d'un noi petit que va entrar en una botiga i el va atendre un home mag, quan el va veure li va atansar una figura d'un drac i la figura se li va enroscar al dit. Deu anys després va tornar a veure'l i li va ensenyar uns trucs de màgia. El primer pas era el cercle de merlí i l'esfera de plasma. Quan va sortir la dolenta el noi mag li va dir que tindria que lluitar sense anell hi ho va aconseguir i al final la van destruir.

Després vam anar cap a casa i allà m’estava esperant la meva padrina. Estava fent el sopar: hi havia bous de mar, crancs, gambes, cloïsses...

Finalment, me’n vaig anar a dormir i esperant impacient el dia de demà.

Si voleu veure el final us recomano que l'aneu a veure.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

m'agrada molt

Anònim ha dit...

Guillem aquesta pel·licula es molt emocionan. Aquet text esta molt bé i m'agradat molt.

Anònim ha dit...

Guillem aquesta pel·licula es molt emocionan. El text esta molt be i m'agradat molt.

Anna Balagueró Esqué ha dit...

Guillem aquesta pel·licula es molt emocionant i divertida. Aquet text m'agrada molt i esta molt bé.

Anònim ha dit...

jove m'agradat molt continier aixi

Anònim ha dit...

M'ha agradar molt continua així que ets el millor de la classe.