dijous, 14 d’octubre del 2010

Unes vacances molt mogudes

Aquestes vacances han sigut molt divertides.

Primerament, vam anar a Roses una setmana amb la meva mare, la meva padrina, el meu germà, la meva tieta que es diu Inés, la meva cosineta i jo. Vam anar a un parc d’atraccions d’aigua que es deia AquaBrava. Hi havia molts tobogans i moltes piscines, fins i tot hi havia una piscina, que a una hora determinada, hi feien onades, però l’aigua no era salada. Vaig pujar a quasi tots els tobogans. El tobogan que més em va agradar, va ser l’ANACONDA. L’Anaconda es un tobogan que hi baixes amb un flotador, que té un terra de plàstic, i que hi caben sis persones.



Després, vam anar a la festa major de Fontllonga, que es on viu la tieta Teresa. I vam passar dos dies allí. Vam fer una “jincama”. A la jincama, hi havia 12 proves, i totes les proves es feien amb parella.

A la primera prova em vaig torçar el turmell, però vaig continuar fins a l’última prova perquè no podia deixar a la meva parella sola, i que no pogués competir més.

Finalment, vam anar uns quants dies a les piscines d’Albesa, però com que tenim piscina a casa, també ens banyem a casa. Un dia, ens anàvem a banyar a la piscina de casa nostra, quan vam trobar a la piscina una granota morta. Quan la mare la va veure, va dir:

-Ecs! No em vull banyar a la piscina, aquesta granota em fa fàstic!

Així que no ens vam poder banyar a la piscina fins que va venir el padrí i va treure la granota, i per fi ens vam poder banyar.
El que més em va agradar, va ser estar amb la meva cosineta de vuit mesos que es diu Elisabet.

M’ho he passat molt bé aquestes vacances.