dijous, 14 d’octubre del 2010

El meu primer partit de futbol

El dia divuit de setembre de 2010 vaig anar a jugar a Tàrrega un partit de futbol amb els meus companys de l’Atlètic Segre.

Un cop vaig arribar al camp del Tàrrega vam anar al vestidor. Allà em vaig ficar la samarreta de color vermell i blanca amb el numero vuit. També portava els pantalons negres i les botes de futbol de color groc.

Va ser un partit fàcil perquè els contraris eren molt dolents i perdien cada dos per tres la pilota. De fet, en una d’aquestes ocasions que ells van perdre la pilota vaig aprofitar aquest moment per a fer: gollll!


A part de mi, cinc companys del meu equip també van marcar gol de manera que el resultat final va ser de sis gols a un, tenint la victòria al nostre costat.

M’ ho vaig passar molt bé i voldria fer un altre gol al pròxim partit.

1 comentari:

Anònim ha dit...

huas fet molt be et felicito