dijous, 21 d’octubre del 2010

On passo alguns caps de setmana

Jo i el meus germans anem molts caps de setmana a la Granja d’Escarp aquell poble es un mica mes petit que Albesa i es el poble dels meus padrins, allà m’ho passo molt bé.

Ara allà han fet una biblioteca nova i molt xula, perquè la que hi havia es va cremar.

A aquell poble hi ha moltes botigues com ara pastisseries, i també hi ha bars...

Allà el padrí te un tros on hi ha una mina i per això li diem "la Mina". Per la mona venen l’Andrea Vilella, Irene Bo i el Guillem i l’Arnau Jové a celebrar-ho a la mina.

A la mina fa ja un any ho porai, va criar una gossa anomenada Trini i ara tenim tres gossets, dos gossetes i un gosset que es diuen: Cua, Perla i Escuat.
També tenim dos gatets, el gatet, que es de la meva cosina, es diu Mix, i la gateta que es meva, es diu Mixa.

Aquest es el poble on jo passo alguns caps de setmana!