dijous, 14 d’octubre del 2010

Les meves vacances

Aquestes vacances 2010 han sigut unes de les millors.

Vam anar a la festa de Sant Joan, vam tirar molts petards a la plaça, al cap d’una estona vam menjar l’entrepà de botifarra, a continuació tots vam anar a voltar una mica pel poble, tot seguit vam anar a la plaça de les escoles a jugar al pilla pilla, vam estar tirant uns quants petards per allà súper forts.

També vaig anar a la muntanya, al Parc Nacional de Aigües Tortes, vam pujar amb un cotxe que ens portava a dalt de la muntanya i nosaltres vam haver de baixar a peu, ens vam fer moltes fotos, vam anar caminant dos hores i mitja per arribar fins al final de tot, tot seguit vam anar a menjar amb un restaurant que estava al poble, vam menjar molt bé.

També vam anar a la platja amb el meu amic Alex, vam anar a la platja de Comarruga, es com dos platges però separades, vam anar a banyar-nos una estona, desprès ens vam banyar amb un riuet que estava al costat de la platja, tot seguit vam anar a menjar amb un restaurant, el menjar estava per llepar-me’n els dits.

També vam anar al Parc d’Atraccions de Saragossa, ens o vam passar molt bé, vam pujar a molts llocs com: a la muntanya russa, a la norià, al túnel de la por, als cotxes de xoc, a la cassola, la barca, el riu bravo, el pop...

Tot seguit vam anar a dinar, el dinar era molt bo, a continuació vam anar a pujar mes atraccions, m’ho vaig passar bomba.

També vaig anar uns quants dies a la casa de la meva padrina de Torregrossa, allí hi viu el meu cosí, vam anar a les piscines.

També anàvem amb una plaça a la nit a jugar a fet i amagar, era molt divertit. Aquestes vacances han sigut unes de les millors! !