dijous, 3 de desembre del 2009

Una mala ratxa

L’Atlètic Segre es un club on vaig començar a jugar des de prebenjamí. Aquest es el cinquè any que soc a l’Atlètic i estic molt content perquè l’entrenador em fa jugar molt.

Aquest any jugo de mig per davant de la defensa ja que l’any passat jugava de central. Tallo moltes jugades i tinc molt bona visió de joc per fer passades als davanters i als extrems.

Soc molt bon rematador de cap encara que aquest any encara no he fet cap gol, també xuto molt bé les faltes, un dia vaig fer un pal.

L’Atlètic Segre Aleví B, va començar la temporada molt bé, després de guanyar 4 partits en 5 jornades anàvem segons a la classificació general, fins que en el partit contra la Seu d’Urgell vam perdre 0-2 i desde llavors no em guanyat cap partit.

Vam empatar contra el Mig Segrià, l’equip de l’Hospi, vam perdre contra el Lleida 0-1, vam jugar contra els líders, el Baix Segrià que no ha perdut cap partit i només n’ha empatat un, vam perdre 3-0 i aquest cap de setmana juguem contra el Tremp. Hem de guanyar, si no volem quedar-nos enrere en la classificació general.