dijous, 3 de desembre del 2009

El meu país: Marroc

Marroc es el meu país, Marroc es un país bastant gran, i a jo m’agrada molt perquè allà i viu : el meu avi, la meva avia, i els germans de la meua mare no tots perquè alguns viuen aquí a Albesa, I jo el Kamal, el Mohamed i el Ayoub som també de aquí a Albesa.

Nosaltres som de una ciutat que es una mica gran, la ciutat es diu Berkane, aquella ciutat a jo m’agrada molt perquè vaig neixer allà i també perquè es molt bonica i bastant gran.


Allà al Marroc i han moltes mes ciutats i Berkane es molt gran i estavem menjant alla cuscus. El cuscus es molt bo i tambe alla i jugavem molt amb els meus germans, els meus cusins de Marroc i amb alguns amics d'allà a Marroc i casi sempre anavem a la platja i alla a la platja jugavem molt i ara hem vingut aquin a viure a Albesa i tambe m'he fet molts amics .