dijous, 3 de desembre del 2009

L'equip de futbol de la Noguera


L’equip de futbol de la Noguera es una escola de futbol hon s’hi apunte molta gent. Jo hi jugo soc aleví de primer any. Vam començar molt bé vam guanyar 3 partits seguits, pero despres ja ens va manar desmarxant, i els vam perdre tots menos algún que vam empatar.
Anem sisens a la classificació de dotze equips que hi ha. El meu germà també jugue a la Noguera, ell es infantil també de primer any.


Entrenem dos dies a la semana, el dimecres i el divendres. La majoria del temps estem corrent, perquè ens portem malament. El nostre entrenador es diu Eric i el delegat es diu Pere.
Jo porto el número catorze el del Henry, volía portar el 10 però me’l van pendre. Jo fair de mig campista tot i que a vegades em fan jugar de defensa. A mi no m’agrada fer de defensa però si m’ho diuen…

Als partits, els juguem a aubesa (els que són a casa) i els que son a fora pues depén d’on des el nostre rival. Els vestidors no són molt grans, però ens hi fiquem com podem.
Som vint jugador al equip i cada cap de setmana dos no estan convocatsn i s’hen van a jugar amb els infantils perquè son justos. La Noguera es un bon equip per els que vulgon aprendre a jugar a futbol!

2 comentaris:

la tieta de castelló ha dit...

així sí, si a l'hora d'entrenar nomès correu...

la tieta de castelló ha dit...

així sí, si a l'hora d'entrenar nomès correu...