dijous, 3 de desembre del 2009

Les meves vacances.

Els meus canaris
Aquestes vacances he estat molt pels meus onze canaris els hi he donat menjar, beure .....
M’ han criat cinc canaris petits, ara ja son molt alts però tenen set mesos.

A Penyiscola
El dia sis de setembre, vaig anar a Penyiscola fins el dia onze. No vaig conèixer a ningú però m’ho vaig passar molt bé al Gran Hotel Penyiscola, hi havia quatre piscines una plena de bombolles, segona pel voltant i les altres dos normals.

A la nit
Hi havia un home que cantava i la gent ballaven. Un home vell ens va ensenyar a ballar el coyote, no el se però crec que amb una mica més de practica o aconseguiria. La nostra habitació era amb vistes al mar, al matí anàvem a passejar per la platja desprès d’esmorzar.

L’últim dia
Aquell dia plovia molt al matí, cap a la tarda va començar a fer sol i vam anar a la platja tota la tarda, quan va ser l’hora de sopar com que era l’últim sopar ens van posar una bela, al acabar vam anar al bar tropical on ensenyaven a ballar, allí a la vora hi havia una maquina de peluixos molt bonics, mon pare ho va provar, per sort sen va sortir i em va poder agafar una girafa rosa amb taques blau fort.

Al dia següent a primera hora del matí vam marxar, jo ja tenia ganes de tornar a casa.

1 comentari:

Amparo i Jordi ha dit...

Quina sort que tens de tenir uns pares tan bons que et porten a viaja jejeje pel que expliques aquest hotel es molt guapo.