dimecres, 9 de desembre del 2009

La meva moto nova

El dissabte 24 d'octubre vam anar al circuit de Pons a mirar una moto per a mi, vam parlar amb el propietari d'una kawasaki 85 de cross, la vam provar i ens vam comprometre a comprar-li si ens la portava fins a casa meva.

El dimecres quan vaig arribar del cole, me la vaig trobar arropenjada a una paret, em vaig quedar molt sorprés, no esperava que la portessin tan aviat.


De seguida la vaig voler provar, el meu pare no em va deixar perquè haviem d'anar a dinar. Dijous la vam anar a provar amb el meu cosí. Jo la feia córrer molt, i una vegada amb una pujada la vaig plantar una mica. La moto es va embrutar d'herba i d'oli que escupia el tub d'escapament.

Dissabte la vam anar a provar a Albesa, on hi ha molts camins de terra i pedres, és molt divertit. Ara ja sé bastant be com funciona, sol em falta acostumar-me a dur les botes per evitar cremades i cops a les cames i als turmells.

Ara ja podem fer sortides amb el meu pare amb una moto cadascú, i no com abans que jo sempre havia d'anar de paquet.

5 comentaris:

Ferran Serra Cetó ha dit...

si que es guapa oriol

Oriol Kx 85 ha dit...

gracies

Jordi Roma Navarro ha dit...

ja me la podries regalar no la moto aquesta

oriol botanch ha dit...

compratela

Manel Asensio Palau ha dit...

ori un altre dia me l'as de dixar probar igual que em va agradar molt