dijous, 10 de desembre del 2009

El meu Nadal

Cada any per Nadal em quedo fins molt tard per veure el Pare Noel si passa volant amb el trineu però sempre m’adormo i no el veig.

Aquest any no penso dormir i el veuré passi el que passi, de vegades veig al carrer algú que es disfressa de Pare Noel i passegen pels carrers donant caramels als nens que es troben. Però jo no crec que el Pare Noel existeixi en la realitat.


De vegades també faig veure que dormo per veure si ve però no el veig mai. Per Nadal també fico un arbre molt gran.

Aquest cap de setmana he vist al Pare Noel volant amb el seu trineu, em va veure i no em va dir res però em va tirar un regal, era una jaqueta de color verd que em va regalar per veure’l.

Així doncs, nenes i nenes, ja veieu que hauríeu de creure més amb el Pare Noel, perquè ja veieu que a mi ja m'ha començat a portar algun regalet...

Bon Nadal a tots!