dilluns, 12 de març del 2012

Un gosset nou a casa

Aquest diumenge 11 de març, el meu pare, el meu germà i jo vam anar a buscar un gosset per al meu padrí de Sunyer. Aquest gosset era de raça border collie i era  molt petitet. Nosaltres vam tenir que portar-lo a casa dels meus padrins i era molt difícil perquè sempre vomitava i jo em vaig marejar una mica. Quan vam arribar a casa dels meus padrins vam fer sortir al gosset de la gàbia i vam netejar la gàbia.


Vam portar a la meva padrina a fer una paella a casa d’ una amiga seva i nosaltres vam anar a la granja del meu padrí. Allí vam collir espàrrecs, enciam i pastanagues. Després de collir-ho vam anar a veure les vaques i vam marxar.

Quant vam arribar a casa el meu padrí va veure el gos i li va ficar Quissi, vam parar la taula i vam dinar. A mi per dinar em va tocar canalons i cervell de corder. Després de dinar vam anar a donar menjar al gosset i s’ ho va menjar amb molt de gust.