dijous, 1 de març del 2012

Un dia a casa dels meus padrins

Aquest diumenge vam anar a casa dels meus padrins, i allí vam dinar. 


Quan vam arribar la taula estava parada i per dinar i avia caragols a la llauna, all i oli, vinagreta i samfaina per acompanyar. 


Desprès d’una estona van arribar els meus tiets i la meva cosineta que es diu Anna, vam començar a dinar i el meu germà estava malament: li feia malt de panxa i estava marejat, li vam fer una camamilla i desprès tots plegats vam començar a menjar. El meu germà es queixava de que encara li feia més mal de panxa i jo continuava menjant cargols i quasi em vaig acabar tots els cargols. 


Desprès el meu pare es va queixar i em va mirar amb uns ulls més grossos que unes taronges. Van arribar les postres i de sobte es va sentir el timbre i era el meu cosí Jordi, va fer un cafè, vam xerrar una mica per allí i el meu padrí em va dir: teniu la paga i desprès ens vam acomiadar de tothom i vam marxar.