dimecres, 21 de març del 2012

Sant Josep


Aquest diumenge dia 18, vaig anar a casa dels meus tiets de Balaguer per celebrar Sant Josep en honor al meu padrí Josep i la meva tieta Josefina.

Van venir els meus cosins, jo tenia molta gana i vam menjar calçots, botifarra negra i blanca, bistec...

Després de dinar vam anar a jugar amb dos gossos: l’Estrella i el Tro, i després vam anar a la granja, on vam donar menjar a les vaques i finalment vam anar a passejar als dos gossos.

De tornada a casa, ens vam trobar que no podíem passar per la carretera habitual a causa d’un camió de palla incendiat, i vam tenir que donar tota la volta per una altra carretera que sortia a la Portella, i d’allà a Albesa.

El dia anterior havia fet un bon dia amb sol i bona temperatura, en canvi el diumenge feia molt vent i fred, i no vam poder dinar ni jugar en pau.