dijous, 1 de març del 2012

El meu primer dia a tutors de contes

Les professores cada any organitzen que els nens i nenes de cicle superior els  contin i els facin activitats als nens de parvulari.

Aquest any em toca a mi. Primer estava molt nerviosa, perquè no ho havia fet mai, però després em vaig anar calmant. A mi m’havien tocat dos nenes, una de P-4 i una altra de P-5.

Els hi vaig contar un conte que es diu “ La Tecla i la Princesa”, i vaig començar així:

-Un dia, a l’Àfrica...-els contava jo.



Quan vaig acabar la història els vaig fer activitats (fitxes) que tenia preparades sobre el llibre. Una era de comprensió, l’altra de dibuixar i pintar i la última era de fer un laberint. La fitxa que més els va agradar va ser la de dibuixar i la del laberint. També vaig preparar unes titelles que servien perquè entenguessin més bé el llibre.

Quan vam acabar tot i encara faltaven 10 minuts per marxar, els vaig fer pintar les fitxes i després els vaig deixar triar titelles perquè se les quedessin de record d’aquell conte.

Jo m’ho vaig passar molt bé però a elles se les veia nervioses i amb vergonya.

Quan vam arribar a la nostra classe, la senyoreta Marta ens va fer parlar d’això, si els hi havia agradat, si s’ho havien passat bé...

Adéu!! Fins aviat!