dilluns, 19 de març del 2012

La calçotada


La setmana passada vaig fer una calçotada amb tota la família i alguns amics. Vaig arribar i al cap d'una estona van arribar tota l'altra gent, llavors, el meu germà, l’Eloi Palau, el seu germà gran i jo vam començar a jugar a pilota mentre els grans començaven a fer els calçots.

El germà gran de l’Eloi és molt bo amb futbol per això quasi mai li preníem la pilota. Vam jugar una bona estona fins que es van acabar de fer els calçots. Els calçots em van agradar molt, sobretot amb la salsa, després vam menjar llonganissa i jo i l’Eloi vam menjar moltes llesques de pa amb allioli, i de postres vam menjar coca i galetes de xocolata. Vam anar a fora i vam tornar a jugar a pilota però sense el germà de l’Eloi, perquè havia marxat a esquiar, també vam anar a pescar amb un tiet però no vam trobar res i el meu altre tiet ens va fer un llança dards amb canyes.


Es va fer fosc, però el Lluc, l’Eloi i jo vam decidir fer una mica de foc per escalfar-nos un minutet. Quan es va apagar vam entrar a dins i jo i el Lluc vam anar a sopar a casa amb uns amics.
Aquell dia va ser molt emocionant.