dimecres, 15 de març del 2017

LES MEVES COLÒNIES A OLOT.
El dia 20 de febrer de 2017 els alumnes de 3er, 4t, 5è i 6è vam anar de colònies a Olot.
A les 7:30 del matí vam emprendre camí cap a Olot, tots estàvem mig adormits perquè ens vam tenir que llevar molt aviat, Bueno sense enrullar-me mes os explico les meves colònies:
A mig camí vam parar a una gasolinera a esmorzar; vam estar 20/30 min. I vam tornar a marxar.
A l’ autocar estàvem xerraires i cantadors, així que ens van ficar una peli.
Una vegada vam arribar vam anar a un poble anomenat:
Castellfollit de la Roca un poble que hi ha damunt d’ una colada de lava, primer de tot vam anar a una placeta i vam fer un experiment que simulava un volcà.
Després vam pujar a la colada i ens van donar un quadernet i ens van explicar una mica del poble, al acabar d’ explicar-nos una mica la història del poble vam baixar de la colada i al ser a baix l’ autocar ens va recollir i vam anar a una plaça a dinar.
Quan vam acabar de dinar vam anar a Olot al’ alberg: la Torre  Malagrida, una casa molt bonica i antiga.
A la tarda dos monitores: la Susana i la Neus.
Ens van fer una gimcana per Olot, i quan vam tornar a anar a l’ alberg i van venir dos monitors més: l’ Eli i l’ Elio i vam fer jocs de tarda fins a l’ hora de sopar.
Al acabar de sopar vam agafar llanternes i jaquetes i vam anar a fer el joc de nit, que feia por, quan vam acabar el joc tots estàvem una mica “cagats” i vam tenir que pujar amb el Javier perquè teníem por.
L’ endemà ens vam llevar aviat perquè havíem d’ anar a dos de quaranta volcans que hi ha a la Garrotxa: els dos volcans són el Croscat que te un tall que va fer l’ antic propietari del volcà per extreure roca volcànica, el segon volcà és el Santa Margarida que te una ermita dins del volcà; el cràter era gegant, allí al cràter vam estar una estoneta jugant, fent la croqueta...
Quant vam baixar del con volcànic vam anar al restaurant Can Xel; un restaurant esplèndid.
A la tarda vam anar a un bosc anomenat: la Fageda d’ en Jordà que està damunt d’ una colada de lava del volcà Croscat , a la Fageda hi havia molta varietat de vegetació i ocells.
A la nit vam sopar i vam fer discoteca, i vam acabar tots rebentats i afònics.
L’ últim dia vam anar a la fàbrica de iogurts: la fageda.
Ens van explicar com cuidaven a les vaques, com cultivaven l’ ordi...
També ens van ensenyar un vídeo i ens van donar un iogurt.
Després vam tornar a l’ alberg, vam dinar, vam agafar les motxilles i vam marxar cap a Albesa.
Espero que us hagi agradat les meves colònies tant com a mi.