dimecres, 15 de març del 2017

Còlonies a Olot

LES   COLÒNIES   A    OLOT
Els alumnes de 5é van anar de colònies a Olot
I també van vindre els de 3r, els de 4t i els de 6é . vam anar a un alberg públic a dormir 2 nits, i tres dies. Jo vaig anar amb l’Eliseu i el Joel; el viatge va durar per allà tres hores i pel mig camí vam parar a esmorzar a una gasolinera. Quan vam acabar d’esmorzar vam pujar al autobús  i vam seguir camí avall fins arribar a Olot. quan vam arribar vam deixar les maletes i motxilles i vam marxar a fer una activitat que era de completar els llocs que visitàvem , com l’església i molts mes llocs bastant importants , després vam anar a dinar Quan vam acabar de dinar vam anar a l’alberg on  ens esperaven dos monitors que es deien Elio i Elia, ens esperaven per fer les activitats de tarda que eren: estàvem en una casa incendiada i ens havíem de salvar, etc…
Després vam sopar  i despès de sopar vam fer la activitat de nit que havíem de trobar a l’assassí de una historia i l’arma i vam anar a dormir. L’ endemà vam anar a veure el volcà Santa Margarida i el Croscat, el volcà Croscat s’havia de cuidar molt. Després  vam anar a dinar a un restaurant  i quan vam acabar vam anar a la fageda d’en Jordà i després vam anar a l’alberg a jugar a la sala de Jocs fins a sopar. quan vam acabar de sopar vam fer discoteca i quan vam acabar la discoteca vam anar a dormir.
 L’endemà al matí vam anar a la Fageda, una fàbrica on  feien iogurts .En  aquell lloc treballaven discapacitats, uns que ho eren  una mica  i uns que tenien un problema gros al cap, després vam dinar i vam marxar cap Albesa.