dimecres, 22 de març del 2017



LA ESQUIADA
El dia 12 de febrer, vaig anar a esquiar  amb els meus pares, i la meva germana a port Aine , feia molt mal temps, boira, vent, nevava... I jo esquiant al pic de l’orri una pista d’esquí.
Aquell dia feia molt malt temps i baixava hi havia un clot que sàvia fet pel mal temps, i vaig caure a dins i em vaig fer molt mal, no podia camina estava molt nerviós i  plorant....El meu pare em va agafar i em va ficar refugiat  a un costat de fora de les pistes,  també  va baixar esquiant fins a baix de tot a buscar ajuda, i em va vindre uns nois que em van baixar amb una ``camilla´´, me van tapa tot el cos  i en van portar a infermeria  de les pistes.
Allí en van fer les primeres cures fins que vaig anar al hospital de Tremp.
I allí en van confirma que em vaig trenca la tíbia amb una radiografia que em va fer el metge, i me ban ficar un guix provisional.

I me vaig perdre les colònies a la Garrotja amb els meus companys. I durant aquests dies me quedat a casa de la padrina ero el dilluns vai anar al hospital a que me posessin el guix definitiu, quan me ban posar el guix amb va fer una mica de mal i no vai anar a escola durant uns dies i fins aqui el meu cap de setmana.