dimecres, 7 de desembre del 2016

les vacances

LES VACANCES D’ESTIU
Aquestes vacances  d’estiu he anat a les piscines. Vam anar  de vacances a Vilanova i la Geltrú  amb els meu cosí segon. Vam anar a Port Aventura, al parc aquàtic i  vam pujar a moltes atraccions gegants i llargues. Vam anar amb  un riu damunt d’un flotador. L’endemà  vam anar a la platja del Far a pescar fins a la nit . Vam fer un partit de futbol i vam tornar  a la casa de veure-la a la nit i desprès vam anar a  dormir i cap a  Albesa al ball doncs era la Festa Major. i vaig veure un amic que es diu Jon que és un amic que gairebé  mai el veig, perquè viu als Alamús que no esta gaire lluny de Albesa, però sol ve a l’estiu a les piscines  i per la Festa Major  al  ball.
I fins aquí la meves vacances d’estiu. M’ho  vaig passar d’allò  més bé.