dimecres, 23 de novembre del 2016

Les Vacances

VACANCES

Aquestes vacances he anat a la platja, a la piscina de vacances a Lloret de mar. El dia de Sant Joan vaig tirar petards. Vaig anar als karts de Menàrguens, amb el meu cosinet Jordi amb el meu padrinet,  a dinar a Lleida i per la festa major, vaig anar a les penyes i a Benavent a, casa del meu cosí Ramon. L’endemà, vam anar a Rosselló amb alguna trialera i després vam anar a dinar. Ala confirmació hem van confirmar el Bisbe Josep Enric.  L’endemà vam anar jo i la meva germana a cambrils amb els meus tiets a  la platja. Al mati vam anar a voltar per cambrils a botigues per la meva germana de compres a unes quantes botigues a comprar samarretes i pantalons. Després vam anar a dinar amb un restaurant molt bo després de dinar vam tornar a la platja a banyar-nos i a jugar a les pales  i després vam tornar a casa. I així acaben les meves vacances d’estiu. M’ho vaig passar molt be.