dimecres, 23 de novembre del 2016

Les Vacances

Les Vacances d' Estiu.
Aquest estiu he fet moltes coses :
He anat a França, al poble de Gavarnie ,al càmping`` Pain de Sucre´´. Vam anar a veure la ``Gran Cascada´´, vam visitar el poble Gavarnie, a pujar el``Tallon´´,la``Breche de Roland´´, la ``Falsa Breche´´, ``El Dedo´´, vam  baixar per un tobogan de neu  fins arribar al Refugi la ``Breche´´ on ens van fer un sopar molt dolent i vam dormir. Un altre dia vam anar a pujar a l’ Aneto i jo , la Judit, la Mare i l’ Angelina en vam quedar al Glaciar.
També vaig anar de colònies amb l’Eliseu a Rialp, a Rosa dels Vents em va agradar mol fer rafting.
A l’agost va ser la Festa Major i vaig anar a les cucanyes  el dia que celebràvem l’aniversari de la Judit . Vaig anar a les piscines, vaig anar al ball de la festa major d’ Albesa i vaig anar a dormir a casa de la Dúnia i l’Anna . També vaig anar al’ aniversari  de tiet Amorós que feia 40 anys.