dimecres, 30 de novembre del 2016

vacances

 Les vacances d’ estiu
A les vacances d’estiu meu vaig passar
Molt ve anant a voltar amb el yeray i
Jugar a la ps4 amb el ramón i el marc.
També va anar a un apartament a
Andorra, i era festa major i feien
Conxo netes i eren  gratis,i també i avia vall  I jo, la paula, el pare i la mare vam anar al ball.
A les piscines jugava amb el marc i de vegades ce venia el ramón i anava ham la paula i la mare.
El dia 10 de setembre vam celebrar la confirmació i va venir el Bisbe,
I em va confirmar, i quan vam acabar vam na a fer un beure a les piscines ,i el vam convidar a sopa, i després de sopar vam Nar a la bolera i jo bai fer un “pleno”,
I el meu tiet jordi la va xutar amb el peu la pilota de la bolera.Després vam anar a un joc de realitat virtual jo i najerana i no su vam pasar mol ve.


Finaalllllll