dimecres, 23 de novembre del 2016

Les vacances

VACANCES D’ESTIU!!!
Aquest estiu quan vam acabar l’escola i  vaig anar a les piscines amb el meu cosinet  i l’aigua estava freda .Després  vam anar a sopar a un restaurant.Vam  anar a Segur de Calafell amb autocar i vam fer 7 parades. Quan vam arribar a casa dels tiets vam deixar les maletes i estàvem preparats per la revetlla de sant Joan.Tenia 300 xinos,20 trons i 25 fallers .
quan vaig tornar de Calafell, mitjançant vaig fer nous amics de Torrefarrera,que fan primer D’E.S.O. i són molt bones persones .
A la festa major d’Albesa mon germà va portar un amic seu a casa,vam anar a les piscines i als inflables.
Vaig anar a la festa major de Torrefarrera moltes firetes: la granota ,els cotxes de xoc,els toros mecànics i la olla.Vaig anar a voltar pel poble amb el Marc,l’Enric,l’Alex,el Yeray i el Joel ; vam anar amb patinets, ens vam fer alguna ferida bastant forta i a les set i mitja de la tarda sempre ens en anàvem cap a  casa.

M’ho he passat molt bé a  les meves vacances.