dimecres, 30 de novembre del 2016

LES VACANCES

LES VACANCES
                                 
A les vacances, la majoria dels dies vaig anar a les piscines o a la platja. A la platja hi havia una plataforma a 70 metres i la meva germana sempre queia a l’aigua. També vaig anar a l´Aquopolis, que és un parc d´atraccions d´aigua.

Vaig anar al casal durant dues setmanes seguides. Quan va arribar la festa major vaig anar al ball amb el pare o amb la mare. També alguns dies vaig anar a comprar amb la padrina.

Amb els cosins vam fer dos barques amb un bidó. El vam tallar per la . En mig un cantó hi  vam ficar un munt de crancs que vam trobar per la segla. Els vam tindre unes setmanes i després els vam aviar.

Vam anar a l’oficina de la mare i vam fer una festa on sortejaven una tablet al dibuix més xula. Hi havia uns boti botis per a divertir-nos. L’endemà van anar a la manifestació de la diada amb la mare.

I així van acabar les vacances, que van ser genials.