dimecres, 30 de novembre del 2016

vacances

Aquestes vacances d’estiu m’ho he passat molt bé.
El 8 de Juliol vaig anar a un càmping a Miami Beach, a Tarragona, fins a l’ 11. El càmping era molt bonic, vam anar a Cambrils a dinar quasi tots els dies i a banyar-nos a la platja. L’últim dia a la platja de Cambrils hi havia inflables al mig del mar; havies de  passar proves i el terra relliscava.
Al Juny vaig participar a la selecció del SET-11 de Lleida, amb la selecció vam anar a jugar futbol al Cerdanya CUP. Vam quedar cinquens de dinou.
Al tornar vaig estar una setmana de descans i al passar la setmana vaig anar al campus de futbol que organitza el club de futbol C.E.E LA NOGUERA; també van venir els meus cosins de la Seu d’Urgell;s'hi  van estar una setmana i van tornar a marxar.
A les tardes, anava a les piscines amb l’Edu;però un dia vaig tenir otitis i no vaig poder anar ni a les piscones ni a fer kayak amb el grup excursionista d’ Albesa (GEA) i estava molt trist. La meva  mare, es va quedar a casa amb mi i tampoc hi va poder anar.
Els meus pares em deien que pels finals d’estiu em comprarien el mòbil però em van dir una mentida i me'l van comprar al acabar el cole, em var regalar un LG K10.
També vaig anar de vacances a la Seu, per la festa major ; a la Seu m’ho vaig passar molt bé excepte un dia: el dia dels correfocs. El dia que m’ho vaig passar més bé va ser el corre aigua.
A l’agost vam fer la FESTA MAJOR!! del poble vaig anar als inflables, al sopar, al bocadillo i a les penyes. La última setmana estava molt avorrit i vaig fer els deures que m'havien manat per l'estiu  i eren molt fàcils.