dimecres, 23 de novembre del 2016

Les Vacances

Vaig  acabar el col·legi  i va començar l’estiu i amb ell les vacances : les quatre primeres setmanes vaig fer un galliner i també vaig anar a fer l’Aneto. L’Ares, la Judit, la Cèlia i l’Angelina,es van quedar a la meitat i jo,el Marc,el PereMarti ,La Maribel i l’Emma ho vam fer.
Més tard vam anar a ``Gabarien´´ de vacances, una setmana  i vam anar a pujar la gran  cascada de 423 m d’altura i l’endemà vam anar a pujar el "Tallo´" on hi ha la gran ``Bretxa´´ i quan marxava de fer el "Tallo”, a
França,  vam anar fer una via ferrada .
També vaig anar  a la platja i he fet moltes excursions
També vaig anar a les piscines  i a l festa major vaig tirar molts petards fins i tot una caixa de focs artificials i una font gegant.
Aquestes vacances han estat molt divertides.