divendres, 3 de juny del 2016

Anem a la trobada esportiva a Balaguer

El dia 8 d’abril de 2016 vam anar a trobada esportiva a Balaguer. En aquella trobada, hi van anar totes les escoles rurals de la Noguera i alguna altra de petita. Aquell dia quan em vaig despertar estava molt contenta, i aquest dia em vaig despertar aviat. Vam arribar a l’escola i ens esperàvem que l’autobús arribés més aviat; mentrestant no venia, tots ens vam ficar a jugar als gronxadors.
Quan va arribar l’autobús estava tothom molt content, a l’autobús no estàvem sols, també hi havia l’escola de Menàrguens i Castelló. Vam passar per alguna que una altra escola i vam anar cap a Balaguer. Hi havia moltes escoles i molta gent!
Al cap d’una estona, cada persona va anar amb el seu grup i al poliesportiu, a la piscina o al camp de futbol. Al meu grup, de 5é hi havia el Jordi F., el Samir i la Marta. Nosaltres vam començar per futbol i vam fer 4 equips, el nostre equip va perdre tota l’estona, però almenys me la passaven i m’ho vaig passar molt bé! Després ens tocava a la piscina natació.
Ens van dividir en 3 grups i deien: grup 1, de pal, grup 2 de pal, grup 3, de pal. Al cap de 3 vegades vam fer lliure, i jo i la Marta ens ho vam passar pipa! Volíem estar-nos hi més estona!!
 Descripción: \\alber1\cs\fotod_trobada\carla_sales.JPG
Després ens va tocar dodgeball, primer vam fer 4 equips, 2 a cada costat, vam jugar al dodgeball clàssic, després al doctor, després al rei i després al traïdor. Com que al rei vaig ser tota l’estona la reina, el monitor em deia reina!
Al cap d’una estona ens va tocar bàsquet i korfball. Vam jugar primer a bàsquet i després a korfball. El nostre equip a bàsquet va guanyar! Però a korfball vam perdre.

Pel final vam jugar a bàdminton, primer vam jugar als volants voladors, i des d’aquell moment vaig saber que no m’agradava el bàdminton. Vam fer dos contra dos, i els que perdien anaven a la dreta i els que guanyaven a l’esquerra, anava amb un nen que també feia 5é i era dolent al bàdminton com jo.Vam anar al camp de futbol a dinar i després vam jugar al camp de futbol, ens ho vam passar molt bé!!