divendres, 3 de juny del 2016

Trobada esportiva

El divendres 8 d’Abril de 2016, 5è i 6è vam anar a una trobada esportiva a Balaguer. Aquell dia es reunien molts col·legis de la Noguera i de més llocs i fèiem 5 esports en tot el matí.
Quan vam marxar d’Albesa amb l’autobús vam veure que al final de l’autobús hi havia nens d’Ivars i de Menàrguens. A l’arribar al camp de futbol cada professor es va emportar el grup que els hi tocava i al meu grup ens tocava futbol al començar. Vam anar al camp de futbol i ens vam dividir en 5 equips, jo anava en un equip i no coneixia a  ningú però vaig fer molts amics.
 Quan vam acabar futbol vam anar cap als vestuaris a canviar-nos per anar a la piscina i a mi em molestava molt, vam anar a la piscina amb el Dídac i el Samir que eren els únics que coneixia del meu grup. La professora va fer tres grups i cada grup havia de saltar de cap, de peu i de bomba, després ja ens van deixar lliure tota l’estona  i no paràvem de saltar pel trampolí. A l’acabar ens vam assecar i ens vam anar a canviar per anar a fer dodgeball.
 Mentre anàvem cap al poliesportiu em vaig menjar una napolitana per picar alguna cosa. Quan vam arribar ens vam dividir en dos grups per jugar, quan teníem ja els grups fets de cada grup vam fer 2 equips. El professor va xiular i vam començar a anar agafar les pilotes i la primera la vam guanyar, després vam jugar al doctor que tractava de que cada equip havia de triar un doctor per salvar la gent que la toquessin però ho havia de fer dissimulada ment perquè si moria el doctor perdia l’equip la partida. Jo una partida vaig ser de doctor i la vam guanyar, després vam jugar al traïdor , que tractava que els de l’altre equip havien de triar un traïdor que els ajudés a guanyar la partida. Després vam canviar a l’altra banda del poliesportiu a jugar a Basquet, vam fer 6 grups i cada grup feia un partit de 4 minuts i el meu equip en va guanyar 3.
 Després vam jugar a Korfball que era com Basket però no hi havia el tauler i no et podies moure. El meu equip sols en va guanyar 1.
Finalment vam anar a fer Bàdminton, primer vam fer guerra de volants que tractava que 2  equips havien de tirar els més possibles volants a l’altre camp. Després vam fer equips 2 persones i vam fer partits i a mi em van fer un cop al cap amb una raqueta.
Al acabar vam anar al camp de futbol a dinar i jo vaig menjar un entrepà de pernil salat. Després vam anar a buscar 2 pilotes de futbol i vam fer equips de pobles i vam jugar a futbol una bona estona.


 Finalment vam pujar a l’autobús i vam tornar cap a l’escola i ens va donar temps de fer mitja hora de futbol al pati!