divendres, 3 de juny del 2016

Trobada esportiva

El 8 d’abril de 2016 5è i 6è vam anar a Balaguer a fer uns jocs amb gairebé totes les escoles de la Noguera. Nosaltres compartíem autobús amb Menàrguens, Algerri i Castelló. Quan vam arribar vam anar al camp de futbol del Balaguer i allí ens van indicar els grups, quan tots estàvem amb els nostres grup ens van portar a la primera activitat. Jo anava amb l’Eudald, la Clàudia i la Nerea. Primer vam jugar al dodgeball, després del dodgeball vam anar a jugar a Basket i korball, el korball és un esport com el basquet però no et pots moure i no mes hi ha l’anella, sense el tauler. Després d’una bona estona vam anar a menjar alguna coseta, vam descansar una miqueta més i vam tornar al joc. La pròxima activitat era bàdminton. Amb una d’aquelles raquetes em van fer un cop a la vora de l’ull. Vaig anar corrents al lavabo per a mullar-me el cop, jo en aquell moment pensava amb tornar-li el cop, en aquell moment tenia ganes de...   Fer-li un cop de raqueta a aquell nen, però em vaig controlar i també em va demanar disculpes i em vaig tranquil·litzar. Després vam anar a futbol, tenia unes ganes de jugar a futbol tremendes, va ser molt divertit, m’ho vaig passar molt  bé, després de futbol ens vam poder tranquil·litzar amb aigua calenta a la piscina, era un plaer aquell horari. Després de piscina vam anar a dinar a les grades del camp del Balaguer, final ment vam jugar 1 hora a futbol i vam perdre perquè l’altre equip era superior. Aquell dia va ser genial i espero que l’any que bé ho podem repetir.