divendres, 27 de febrer del 2015

Excursió al camp d'aprenentatge de la Noguera

 El passat dia 5 de febrer els nens i nenes de 3r ,4t, 5è ,6è vam anar a una excursió a Sant Llorenç de Mongai .
Malauradament jo no hi vaig poder anar perquè tenia angines .
Però els nens i nenes de la classe em van explicar un munt de coses que van fer: Els nens de cicle mitjà van aprendre l'evolució de l'espècie humana al llarg del paleolític i es van convertir en paleoantropòlegs descobrint  característiques dels humans a partir  de l'anàlisi de les restes dels seus esquelets.
Jo com que em trobava malament em vaig quedar a casa de la padrina, al matí com que llavors no tenia febre vaig estudiar medi i vaig fer un dibuix, a la tarda vaig mirar la tele...


Els nens i nenes de la meva classe van fer de paleontòlegs i s'ho van passar molt bé, però van arribar gelats !!!